Khamis, 28 Januari 2016

GLUTA LAPUNZEL HAI LADIES....






pernah dengar ultimate whitening? ini bukan super whitening ke apa, tapi.... ULTIMATE tauuuuu sebelum saya ceritakan lebih panjang, meh saya bagi satu gambar nie. lupa pula, salam perkenalan semua banyakkk nyee jerawat.




geramkan kan kan macam nak picit bagi keluar je ish ish.. jangan picitlah, nanti lagi bertambah gambar diatas bukan gambar saya ye, tapi pengguna gluta lapunzel. nanti saya bagi apa yang berlaku after this. BACA NIE....

 KULIT GELAP JADI PUTIH !!!! KULIT PUTIH JADI GEBAS !!!! untuk pengetahuan anda, GLUTA LAPUNZEL adalah makanan bertaraf GMP dan HALAL yeeee jadi jangan takut dan jangan risau. kesan seawal 4 HARI SAHAJAAAAAA kebanyakkan gluta yang saya jual, saya memang suggestkan gluta ni bukan nak kata, nak duit, tapi seriously talk gluta nie gluta terbaik saya makan. bila saya makan, ramai tegur saya tau, makin gebasss yelah, saya nie keturunan dah putih merah, gebass la jadinya nak tahu apa kebaikannya?? 

Kandungan Gluta Lapunzel

  • L-Glutamine 140mg
  • Ascorbic Acid 40mg
  • Pomegrante Extract 40mg
  • Blueberry Extract 40mg
  • Pine Bark Extract 60mg
  • Beta Glucan 60mg
  • Acerola Cherry 50mg
  • Tomato Extract 40mg
  • Lingzhi Mushroom Extract 30mg
  • Coenzyme Q10 10mg
  • Vit E Acetate 10mg
  • L Gluthatione 250mg
  • L-Cysteine 250mg
  • Magnesium Stearate 5mg
  • Alpha Lipoic Acid 50mg
  • Glycine 50mg
  • Zinc 45mg

Manfaat Gluta Lapunzel

  •  Memutihkan kulit tubuh, punggung, ketiak dan celah kangkang hitam 
  •  Memudarkan jeragat, bintik hitam, bekas jerawat dan juga luka yg uda bertahun2 membekas
  •  Mengurangi minyak di wajah sehingga mencegah JERAWAT BATU, blackhead, pori2 besar, jerawat infeksi 
  •  Memerahkan bibir, MISS V & puting. 
  •  Mengurangi selulit di badan & juga mengencangkan tubuh 
  •  Kuku dan rambut menjadi semakin panjang & kuat 
  •  Mengurangi jerawat punggung 
  •  Menunda penuaan dini 
  •  Meningkatkan daya tahan tubuh 
  •  Mengatasi masalah rambut gugur, berminyak dan kusam, sangatt sesuai bagi kamu yg berhijab 
  •  Mengencangkan otot tubuh sehingga mengurangi SELULIT -Mengatasi masalah jerawat dengan kandungan acerola, pine bark dll 
  •  Meningkatkan daya tahan tubuh, daya ingat 
  •  Membuat sel telur maupun sperma semakin subur (dgn adanya zinc & magnesium) 
  •  Memudarkan bekas2 luka yg sudah bertahun2 termasuk bekas cacar, herpes, dll 
  •  Mengurangi stress sebab boleh membuat kulit kusam 
  •  Membuat tidur lebih berkualiti & puas 
  •  Memutihkan kulit muka, tubuh dengan pantas 
  •  Dan dpt menstabilkan KOLESTEROL & melancarkan peredaran darah sehingga mengurangi letih & migrane. ‼️ 
Cara Pengambilan


1 BIJI SEHARI (SEJAM SEBELUM BREAKFAST)

ATAUPUN ..

UNTUK KESAN  YG LEBIH CEPAT, DIGALAKKAN AMBIL 2 BIJI UTK MINGGU YG PERTAMA (1BIJI PAGI DAN 1 BIJI MALAM SEBELUM TIDUR) .
JANGAN LUPA MINUM DENGAN AIR MASAK YG SECUKUPNYA



 Minum 1 kapsul Lapunzel dengan air panas pada perut yg kosongSel telur menjadi semakin subur SESUAI UTK BREASTFEEDING

-Boleh dikonsumsi oleh perokok & pengkonsume alkohol bestkannnnnn. perokok pon boleh makan gluta tau... 
kebanyakkan gluta yang jual anda tidak dibenarkan makan gluta kan kan kan tapi.... gluta ini sahaja, anda boleh ambil tau.. cer google, ada tak yang boleh diambil jika merokok?
tak boleh kan jadi, jangan baca sahaja info ini, nak beli tak? 
lupa pulak cekkkk, nak tengok perubahan pengguna dalam dalam diatas?

whatsapp +60133366614
strictly no call sebab saya tak balas call yee 

harga murah mampu milik..
 rm 80.00
postage rm 6

antara testimoni






Tiada ulasan:

Catat Ulasan